Úkoly na 23. – 27. 3. 2020 1. ročník

ČJ

Slabikář str. 66-69:

  • 66-67 – Jelikož se jedná o první „dlouhou“ pohádku, můžete se například ve čtení střídat. Nebo nejdřív přečte rodič a potom až dítě (aby mělo už představu, o čem příběh je, jaká slova se v něm vyskytují). Nakonec se zkusit zeptat, co si dítě z pohádky pamatuje. A nakreslit, co by si přálo od zlaté rybky (žlutý puntík).
  • 68 – zase zkusit vymyslet slova na G, básničku předčítají rodiče, děti kroužkují G; potom si popovídat o obrázku a nakonec přečíst
  • 69 – jedná se o stranu zaměřenou na ekologii. Nemusíte se vůbec držet obrázků ani nic číst, stačí si popovídat, co děláte proto, abyste přírodu chránili a co naopak dělat nemáme.

Písanka 3 str. 28-31:

  • 31/3 – stačí ústně, nemusí psát; moje okénko – nakreslit (abychom měli i výtvarku).

Písanka 4 str. 2-3:

  • 2 – Psaní velkého tiskacího G – psát ho normálně kulatě, jako C a čárku, ne tak hranatě, jak je předepsané v písance. U psaní malého psacího g děti jistě napadne, že to začínáme psát jako „a“ a dokončujeme jako „j“. Sami vždy vymýšlejí, co jim to připomíná, jak si to zapamatovat 🙂

Tentokrát jsou úplně samostatná cvičení následující: 29/1, 29/2, 3/2

Pracovní list na procvičování skládání písmen – do okýnek poskládat slova z obrázků. Pokud možno, po poskládání vyfotit a poslat přes jakýkoliv komunikační kanál.

 

M

Matematiku bych chtěla začít dělat hlavně přes skype. Pro ty, co se nebudou účastnit, budu psát na internet, co jsme udělali. Pokud se ukáže, že to přes skype nefunguje, budu rozepisovat, co u jednotlivých cvičení dělat.

Zatím dodělejte pracovní list z minulého týdne a pro rychlíky přidávám ještě jeden dobrovolný list na tento týden.

 

VV, PČ

Něco málo děti kreslí v písance. A věřím tomu, že si sami i doma kreslí, staví, tvoří, prostě cokoliv manuálního. Pokud se Vám bude chtít, klidně to občas foťte a posílejte 🙂

 

PRV

Učebnice str. 52, 53

Domácí úkol – namalovat kuřátko. Obrázek odevzdat v pátek před školu.

AJ

Pracovní sešit

  • strana 28 – vymaluj obrázek a pojmenuj
  • a hat-klobouk, a shoe – bota,
  • a jumper- svetr, a skirt – sukně
  • a sock- ponožka,a T- shirt – tričko
  • strana 31 – vybarvi své oblíbené tričko – My favourite T- shirt
  • strana 33 – vybarvi, spočítej a napiš čísla
  • strana 35- přiřaď a nalep nálepky ze zadní strany UNIT 4

Pracovní sešit odevzdat v pátek.

 

V pátek 27. 3. do 13:00 odevzdat dopsanou písanku 3, pracovní list do ČJ a M z minulého týdne, obrázek do PRV a pracovní sešit do AJ. (nejlépe přinést až v pátek ráno, případně čtvrtek večer, aby to tam zbytečně nevlhlo nebo neuletělo)